2009. augusztus 4., kedd

Hétvége a Balatonnál

Hétvégén a nagy melegre való tekintettel lementünk a Balatonhoz. Útközben Fehérváron meglátogattuk a mamimat meg a dédimet és egy közös nagy nénapi buli csaptunk,mivel nekik múlt héten nekem meg éppen azon a napon volt a névnapom. Miután megvolt az ünneplés nekiindultunk a nagy útnak. Én persze végigszunyókáltam az egész utat és már csak Balatonfüreden ébredtem fel. Itt már elememben voltam és alig vártam,hogy megpillantsam a nagy vizet,addig is azért láttam pár dolgot, amelyek elcsábítottak. Egy ugrálóvárat és egy nagyon klassz játszóteret. Ezután már jöhetett a pancsi, amitől persze nagyon megéheztem. Anya persze gondoskodott az ő örökkön éhes fiókáiról. Ezután folytattam a homokvár építésével,majd átszaladtunk a Tihanyi- révhez és hajóval átmentünk Szántódra. Majd innen hazaindultunk. Mondhatom ennél klasszabb névnapo el sem tudnék magamnak képzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése